Ehandel

Ehandel er et viktig og effektivt hjelpemiddel når man gjør avrop på rammeavtaler, og blir brukt i både fylkes- og kommunesamarbeidet i BTV. I menyen til venstre finner du informasjon om de ulike bestillingssystemene.

http://twitter.com/buskerudfoldfylke https://www.facebook.com/buskerudfylkeskommune http://plus.google.com

Skal du handle matvarer? Husk å snakke med oss først.

Før du bestiller matvarer med eOrder fra Tine for første gang, må du kontakte BTV Innkjøp. Vi tar kontakt med leverandørene slik at de er forberedt på å ta i mot elektroniske bestillinger fra deg.

 

GLN

Alle samarbeidskommuner får et GLN-nummer på sine leveringsadresser. Dette bidrar til å redusere feil og misforståelser ved varelevering. I tillegg forenkler det de interne prosessene til leverandørene.

 

Sjekk hvem du bestiller fra

For å unngå levering av varer i flere forsendelser er det viktig at man bestiller fra samme leverandør og helst produsent, så langt det lar seg gjøre. 

 

Jeg finner ikke varen jeg leter etter

Dette kan det være flere grunner til, er du for eksempel sikker på at kommunen din er med på rammeavtalen som dekker varegruppen du leter etter? Dette kan du finne ut ved å bruke BTV Innkjøps oversikt over rammeavtaler på intranettet. Finner du ikke ut av problemet, ta kontakt med BTV Innkjøp.


Publisert 21. juni 2016, oppdatert 25. september 2016.