Delve

Finn informasjon om folk, gjennom folk og hjelp andre å finne deg.

Et verktøy som hjelper deg med å finne informasjon på tvers av Office 365. Delve kan typisk bli din nye startside!

DELVE

Du behøver ikke å huske tittelen på et dokument eller hvor det er lagret. Delve viser deg dokumenter uansett hvor de er lagret i OneDrive for Business eller SharePoint i Office 365. Teknologien som ligger i bunnen er Office Graph, som analyserer hvordan du jobber, hvilke dokumenter du har tilgang til, hvem du er mest i kontakt med osv.

Delve endrer aldri noen tillatelser. Derfor vil du bare se dokumenter som du allerede har tilgang til. Andre personer vil ikke se dine private dokumenter. 

Lær mer om personvern

  • Klikk noens navn eller bilde hvor som helst i Delve for å se dokumentene de arbeider på eller for å lære mer om dem.
  • Når du finner et dokument du er interessert i, kan du legge det til som en favoritt eller på en tavle der det er enkelt å finne tilbake til det senere.
  • Søk etter folk, dokumenter eller tavler.
     

Publisert 17. mars 2017, oppdatert 21. september 2017.